onsdag 21 augusti 2013

På stickorna just nu..

Sedan min 2,5 mm sticka gick sönder och jag inte kunde sticka klart mina Kristina- sockor drabbades jag av en lätt startitis och har nu fyra projekt på stickorna nämligen...

 ...en Kristina-socka färdig och en upplagd.

 ...en restgarnssjal i lite allt möjligt smått och gott..

...en February Lady Sweater: en kofta med rätstickat ok och kanske kan jag tycka att den inte passar i randigt, men är ändå inte särskilt förtjust i garnet (stickigt!) så har bestämt att det får bli en prov för att göras i lite "fingarn" längre fram. Kanske visjö...

...en Swallowtail shawl. Den ligger lite på is, men ibland tar jag ett par varv och det hjälper ju lite på tillväxten i alla fall.

På instagram kan man sedan ett tag tillbaka vara med i tagen #påstickornajustnu och visa upp och inspirera andra med sina projekt.
Jag heter Sticksofie på Instagram, följ mig gärna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar