söndag 18 augusti 2013

Ett foto i timmen- daxelidax

Nu är det dags! Ska försöka hinna med ett foto i timmen hela dagen! Fler deltagare kan ni läsa om här.


06.20 har varit uppe en stund. Men inser att det är efit-dag när jag läser stickamerabloggen vid toalettbesök:)

 07.20 Bakar kaka och stökar inför kalas i eftermiddag.



08.20 Bakar maränger och lyssnar på Stickpodden. Stökandet aldrig slut liksom...



09.15 Drömmer om stickningen men inser att det inte blir nåt gjort på lääänge. Städa först...


10.20 Dekorerar. Tråkig EFIT det här ha ha:) Fast blir lite glad av muggarna.

11.20 Precis dukat färdigt. Tänker på hur skönt det är att gå bort på kalas istället för att ha själv... Sneglar än en gång på stickningen...

12.20 Precis badat hunden som mitt i allt stök fått för sig att rulla sig i någon främlings bajs vid kisserundan.... In i duschen = smått deppig hund =smått stressig matte..

13.20 Väntar på främmanden och fördriver tiden med labyrintspel


Glömde massa timmar under kalaset

17.20 beställer latmat med svåger med familj


18.20 Uppäten latmat. Svåger på väg hem.

19.20 Dags för tråkiga disken men väljer att...

...läsa lite mail istället... Disken får bli nån annans problem... (eller mitt imorgon)

20.20 Äntligen baken i soffan och Prison Break på TV.

 Bonusbild: Om än dålig sådan- bild på två utslagna vovvar (varav den en snarkar så golvet skakar)

 21.10. Äter rester av bakverken.

Bonusbild: Gött för stor hund att ligga i liten hunds säng. Varken ben eller huvud får plats.

Detta får vara kvällens sista bild. En utkörd gumma vandrar nu till sängs, lite lycklig över att jag faktiskt kom ihåg att ta bilder (nästan) hela dagen. GOD NATT!

3 kommentarer:

  1. Oj, vilken lång dag du haft, men jag hoppas att den var lyckad :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack den var tröttsam men bra:) Värst för hundarna tror jag;D

      Radera
  2. Kul med kalas, men ack så tröttande!

    SvaraRadera