fredag 14 juni 2013

Tårtbakning

Imorgon är det min födelsedag. Aldrig har jag sett fram emot att fylla år, bara känt en stor ångest över fenomenet att bli äldre. Men just denna födelsedag ser jag faktiskt fram emot det... mycket. Konstigt, men det kanske hänger ihop med fenomenet att bli just äldre, och klokare:)
Jag har i alla fall bestämt att göra egna tårtor. Maten har jag beställt men tårtorna hade jag en idé om efter att för läääänge sen sett ett inlägg i Online Stickcafé på just en garntårta:) Så detta skulle det bli. När jag berättade för sambon om vad som skulle vara på tårtorna sa han bara "eh, ok". När de sen var färdiga sa han "eh, jaha". Det är bara en garntokig som kan se tjusningen med garn på en tårta, men nu är det ju just en sådan som fyller år. YEEEHAAA!:)




1 kommentar:

  1. Hej.
    Som jag skrev på FB ...
    Så häftiga tårtor, och så uppfinningsrik.
    Jätte fina ;-)
    Hoppas ditt kalas blev toppen.
    Hälsn Eva

    SvaraRadera