torsdag 27 juni 2013

En lite kylig sommardag

men jag trotsar vädergudarna lite genom att ändå sticka på altanen en stund. Varven är långa nu men jag är beslutsam att ändå fortsätta på min idé... Gjorde i ordning altanen häromdagen och den känns mer inbjudande nu när nya kuddar kommit i stolarna och blommor kommit på bordet.


Lite bollek blir det också med min alltför bollgalna hund... inget går upp mot en boll, man kan få honom att göra vad som helst bara det är bollen som är belöningen!


Sommar-Offen har redan fått vara med otaliga ggr och den känns så skön att ta när det är lite kyligt och man inte vill pälsa på sig. Idag är en sådan dag. I eftermiddag åker vi till svärföräldrarna över natten och jag funderar på vilket handarbete som får följa med i bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar