söndag 16 juni 2013

Lyckad födelsedag

och ett kanonkalas! Mycket glada människor dök upp på min farstukvist för att bara fira MIG! Supertrevligt prat med dricka och mat:) Det blev bra presenter med: ett sett med virknålar, en magnetplatta att hålla reda på mönster, presentkort i lokala garnaffären, massa pengar (att handla garn för) och massa mer!! Just nu känns det synd att man bara fyller en gång per år;)
Det blev inte mycket stickning i helgen, fick ju av naturliga skäl inte plats i schemat så det kändes underbart att bara kunna sjunka ner i soffan med sticket nu när barnen somnat!!! Såg en oerhört spännande film -The Call- Kan helt klart rekommendera den till thrillerälskare!! Stickade så stickorna glödde i de spännande partierna och vips så var sambons tröja klar... Provade den- och den var för STOR!! Typ 2 storlekar! Och jag som mätt och mätt!!! Typiskt DROPS mönster... Detta har hänt otaliga ggr! Men nu får denna tröjan hamna hos min styvfar istället så nu får jag göra en ny till sambon. Ja ja nöjet räcker längre... Men jag borde göra lite emellan så jag inte tröttnar innan jag börjat! Nu ska jag bara få till en lätt blockning av mönstret med. God Natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar