torsdag 16 maj 2013

Torsdags-godis

Alla nystan garn till ALLA pågående projekt har tagit slut..... innebär att jag får vänta på nästa lön innan det går att fortsätta. TRIST. Därför lurade min hjärna mig imorse, när jag inte kunde fortsätta på ett enda projekt, att börja tänka för sig självt.... Det resulterade i ännu ett projekt som jag tänker hålla lite hemligt ett tag men ledtrådarna innefattar:

 Det här.....

 ...och det här. Så nu får vi se om planen kan bli verklighet.

När postbilen hade varit här var det tomt i brevlådan... jaha, tänkte jag, inte idag heller... men sedan kom det ett sms att ett paket kommit till min lokala ICA- butik. JAAAA, det hann innan helgen. Är så sugen på att börja på sambons tröja! Många nystan men nöjet varar ju längre då, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar