tisdag 22 oktober 2013

En helt vanlig tisdag

Tråkigt väder ute med regn och rusk vilket betydde att det fick bli stickning och filmen "From dusk till dawn" när dottern sov.  


Har börjat med en tröja till sonen i Drops Baby Merino. Dropsmönster, så får väl se om jag tröttnar halvvägs eller om mönstret håller hela vägen;) Det är på stickor 3 mm så detta kommer ta en kiten stund, men till helgen blir det massa bilstickning och då ska tröjan med.


Har kommit lite längre nu och det är en perfekt tv-stickning just nu. Bara slätstickning!


Har även börjat på ny sockstickning. Ännu ett par Septembersockor. Jag bara älskar mönstret! Dessa ska jag tänkt ge bort, om jag kan skiljas från dem vill säga;)



1 kommentar:

  1. Åh vad tråkigt att vi inte kunde ses ikväll :-(
    Jag är jättesugen på att starta igång ett par sockar till mig själv!
    Verkligen så fina sockar du gör :-)
    Ha det gott,kram

    SvaraRadera