måndag 25 februari 2013

Äntligen...

Nu är dem klaaaaar! Eller ja nästan... den är "avmaskad" med I-cordavmaskning....

.. och lagd för blockning i min sunkiga källare. Färgerna kom fram bättre än jag väntat och jag lääängtar så till att jag får prova den i dagsljus!!!! Så här nöjd har jag nog aldrig varit med ett objekt:) Good for me!!! Detta är helt klart inte den sista "Offen" jag gör!

Gårdagen innehöll lite av varje, därav en härlig promenad i snön med 2 av hundarna. Kallt och blåsigt men skönt.



Nu när Offen inte kommer uppta mitt sinne får jag fortsätta med restgarsockorna. Men tankarna har redan börjat spinna kring nästa objekt. Var idag inne på Garnkorgen.se och beställde garn till en Haruni att ha på dopet i slutet av april.... om den hinner bli klar så att säga... Den är stor men VACKER! Måste hinna.... Behöver ju ha något att sätta tänderna i till Downton Abbey:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar